נכסים למכירה בפלורידה ספטמבר-אוקטובר 2021

פלורידה היא המדינה הרביעית בגדולה בארצות הברית ונחשבת לאחד המדינות העשירות באטרקציות, חופים, נמלים, אוניברסיטאות וככזו היא גם מושכת אליה מיליוני תיירים מרחבי העולם וארצות הברית. המדינה שבשנת 2008 נפגעה לא מעט ממשבר ה"סאב פריים" , רשמה בשנים האחרונות עלייה בכל הקשור לשוק הנדל"ן, כאשר הוא מושך אליו מגוון יזמים ומשקיעים רבים שמגיעים גם מישראל. המדינה שנחשבת לכוח כלכלי גדול מבין מדינות ארצות הברית, גם מושכת אליה כמות גדולה של פנסיונרים הבאים לבלות את השנים היפות שלהם במדינת השמש והאטרקציות. אז רגע לפני שתחליטו להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, הרשו לנו לעשות לכם סדר בכל הקשור לנכסים שהעומדו למכירה בפלורידה בחודשים אלו של 2021

השקעה במגורים בפלורידה

מדינת פלורידה מציעה מגוון רחב של נכסים להשקעה והם נעים החל מדירות קרקע, דירה בקומפלקס, דירת מגורים "רגילה" בבניין ואפילו בתים ניידים ומטריפים. נתחיל בדירות המוצעות למכירה ונמצאות במבני קומפלקסים שונים, כאשר דירות אלו מוצעות במגוון רחב של קומפלקסים המציעים בריכה, שירותי שמירה ועוד שירותים מגוונים. המחירים של דירות אלו נע בין 80 אלף דולרים עד ל400 אלף, וגודל הדירה משתנה בין 70 מטרים עד 150 מטרים כאשר מיקום הנכס משתנה בין ג'קסוונויל ועד מיאמי. בנוסף אל דירות אלו תוכלו למצוא את הווילות המסורתיות שמאפיינות כל כך את הפרברים שבארצות הברית, כאשר המחירים נעים בין 90 אלף דולרים עד ל300 אלף דולרים. יחד עם כל אלו חשוב לדעת כי התחזיות לשוק הנדל"ן בפלורידה מסמנות עליה של קרוב ל7 אחוזים.

השקעה בנדל"ן מסחרי בפלורידה

אחד האייקונים המוכרים ביותר במדינת ארצות הברית הוא לא אחר מאשר "עמק הסיליקון" בו תוכלו למצוא נוכחות מאסיבית של חברות טכנולוגיה רבות מרחבי העולם וארצות הברית. יחד עם זאת בשנים האחרונות התפתחה תרבות בנייה חדשה ברחבי מדינת פלורידה, אחת מהן היא הקמה של אזורי מסחר ו"מרלוגים" אשר מייצרים כמות אדירה של עובדים. וכאן אתם בתור משקיעים נכנסים לתמונה, כאשר קבוצת "קרונר" האחראית על ליווי הפרויקט והשלמה שלהם מתחילתם ועד סופם, היא גם מאפשרת לכם לקחת חלק בהשקעה בבניית בתי מגורים לכל אותם עובדים בצפון פלורידה עם השקעה של 300 אלף שקלים.

Scroll to Top