דירות למכירה בלרנקה קפריסין

מדינת קפריסין נחשבת בשנים האחרונות לאחת המדינות האטרקטיביות והמושכות ביותר עבור משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם, שלא לדבר על עשרות אלפי ישראלים אשר הצליחו למצוא את המקום הראוי והנכון עבורם לרכישת נדל"ן מניב במדינה. אבל אחת הערים אשר מצליחה להפתיע משקיעים רבים ולהתמיד בתנופת הבנייה והתפתחות, היא לא אחרת מאשר העיר לרנקה הנחשבת לעיר השלישית בגדולה ומציעה בתוכה מגוון עצום של נכסי נדל"ן מסוגים שונים ממגוון נכסי הנדל"ן בקפריסין. העיר מצליחה להנות מכמות גדולה של תיירים ומשקיעים בו זמנית, יחד עם מיסוי נוח, הזדמנויות מגוונות להשקעה ועתיד שנראה מבטיח לא רק לתושבים אלא גם למשקיעים.

למה כדאי להשקיע בלרנקה?

אחת מערי התיירות המושכות של מדינת קפריסין היא ללא ספק לרנקה, הנחשבת לעיר השלישית בגדולה ולה מנעד רחב של אטרקציות מצוינות אשר ממקמות אותה כאחת הערים המתפתחות והמעניינות באזור הים התיכון. כך למשל יוכלו משקיעים פוטנציאליים למצוא קזינו חדש ועכשווי, לצד קניון עצום שאמור להיבנות וכמובן מעל לכל עדשות התחדשות ושדרוג בכל העיר כולל אזור המרינה.

העיר לרנקה נמצאת בקצב בנייה מרשים במיוחד, ואילו רק בשנה האחרונה נתקבלו כמעל ל-6,000 אישורי בנייה חדשים ונרכשו מעל ל-4,000 יחידות דיור על ידי משקיעים מכל העולם. פרויקטים אלו ממקמים את העיר בקצב בנייה מפלצתי ממש, המביא עימו את בשורת הצמיחה בכלכלה בקפריסאית לידי מעשה בפועל כמו הקמה של פרויקטים שונים, החל מדירות יוקרה, דירות סטודיו ועד אל דירות קרקע מפוארות עם מרחק הליכה מהים.

מה צופן העתיד של לרנקה? כמו כן מדינת קפריסין אשר חברה באיחוד האירופי, מבצעת כיום עבודות תשתית רבות בכל רחבי המדינה ובפרט בלרנקה, מה שמוביל את העיר אל עבר תקני איכות אירופאיים גם בתחום התחברה, התברואה והתיירות. כמו כן העיר נחשבת לבין אחת מהערים בעלת שיעור צמיחה גבוהה באיחוד, כשהיא מובילה בכ-4% לעומת ממוצע כולל של האיחוד אשר עומד על כ-2.3%. לצד כל אלו גם חשוב לציין גם את מדדי התשואה ממנה העיר נהנית, אשר נעים בין 5% בשנה ולעיתים אף יותר מכך.

דירות למכירה בלרנקה

יש מגוון לא קטן של הזדמנויות השקעה בלרנקה הקפריסאית, אחד מהם אשר הושלם לא מזמן ממוקם בשכונת "בוורוקיני" בעיר. דירה זו משתרעת על פני כ-103 מ"ר יחד עם מרפסת מקורה בת 38 מ"ר ומרפסת לא מקורה. בדירה ניתן למצוא קומת מגורים מפנקת, הכוללת חדר אוכל פתוח ומטבח מעוצב ועכשווי ומעליו קומת מגורים הכוללת 2 חדרי שינה ו2 חדריה אמבטיות. יחד עם כל אלו ניתן להנות גם מבריכה משתופת במתחם, וקרבה אל כביש מהיר אזורים מרכזים בעיר. העלות של נכס זה נעה בין 180 עד 200 אלף אירו.

נכס נוסף להשקעה ובעלות די דומה, הוא נכס יד 2 בעל 3 חדרים אשר נבנה בשנת 2022 והוא משתרע על פני 80 מ"ר ולו 2 קומות הכוללות 2 חדרי רחצה, 3 חדרי שינה, גינה מרווחת, מרפסת וחנייה מקורה. הנכס ממוקם בשכונת "פרבוליה" והוא ממקום כ-300 מטרים בלבד מהחוף. כמו כן שווי הנכס נע בין 180 עד 210 אלף אירו.

Scroll to Top