פאפוס – מגורים ורילוקיישן

פאפוס היא עיר עם המון יתרונות החל ממסעדות טובות וזולות יחסית, חופים מדהימים כמו חופים רבים אחרים בקפריסין ותושבים חברותיים יחסית. מזג האוויר יכול להיות קשוח ביולי אוגוסט אבל לא יותר מאשר בישראל. מן הסתם שלעבור לפאפוס ללא הכנסה זהו לא רעיון טוב ויש לבסס מקור הכנסה בישראל או במקום אחר כדי לוודא שרמת החיים לא תיפגע.

פאפוס מאופיינת בבנייה רבה של מגורי יוקרה בשנים האחרונות ולא לכולן יש בהכרח ביקוש מה שמאפשר למצוא מציאות רבות באזור. מבחינת אטרקציות העיר לא משופעת במיליוני מקומות ורבים מהעסקים שנפתחו לאורך קו החוף אינם פעילים כל השנה או שנסגרו לאחר תקופה יחסית קצרה. מה שיש בשפע הוא ים ועוד ים, הטיילת עוברת שיפוץ שיאפשר לעבור את הנמל לכיוון צפון ולהמשיך לטייל לאורך החוף. יש באולינג חמוד עם ג'ימבורי, קניון סביר עם אולמות קולנוע. מחירי הבגדים בחנויות אינם זולים משמעותית מישראל והמזגנים בכל מקום עובדים חצי כוח מאשר בישראל, ייתכן ובגלל העלויות של החשמל.

אם להשוות את עלויות המחיה אז חשמל כאמור הוא ההוצאה המרכזית כאן עד כי נראה שאפילו בשיא החום המקומיים נמנעים ממזגנים ומשקיעים יותר במאווררים. העקרון הזה נכון לא רק לאנשים פרטיים אלא גם למסעדות נחשבות ורציניות שאינן מכילות חלל ממוזג אלא עושות שימוש מרובה במאווררים להקלת החום.

לפני המעבר כדאי להתייעץ עם סוכני נדל"ן שאפשר למצוא בשפע באי בעקבות הפריחה של השנים האחרונות שהביאה להגירה ולרכישת נכסים מסיבית מצד אזרחים רוסים ואזרחים סיניים. גם בישראל ניתן למצוא לא מעט סוכני נדלן המתמחים בנדלן באי שגם איתם שווה להתייעץ.

מלבד הרגולציה והעלויות הנוספות שיהיו ברכישת נכס באי, חשוב גם להבין את המשמעויות המיסיויות, יש המון יתרונות למעבר לקפריסין אם עושים זאת נכון ובצורה מתוכננת, ניתן להציל המון מהכסף שלכם מרשויות המס ולחיות חיים הרבה יותר יעילים במובן הכלכלי שבהם נשאר לכם יותר מהכסף שלכם ביד שלכם.

מי יודע, אולי אם לא מרד הגלויות באימפריה הרומית והאיסור על חיים יהודיים באי במשך מאות שנים הקהילה היהודית באי היתה אחת הגדולות בעולם לאחר הגירוש של בית שני. כרגע נראה כי מבחינה תיירותית וייתכן כי גם מבחינה עסקית ואזרחית קפריסין הופכת להיות אחת הקהילות הגדולות של ישראלים מחוץ לישראל וכנראה מתחרה בקהילות הוותיקות בצפון אמריקה וכן באלו המתפתחות באירופה כמו פורטוגל וברלין.

אם אתם רוצים להרגיש יותר את החיים בפאפוס פשוט מומלץ לעשות סימולציית רילוקיישן של מספר חודשים ולהרגיש את המקום  לפני שנכנסים להשקעות נדל"ן בקפריסין. ניתן גם לפנות אלינו ונשמח לקשר אתכם לאנשי מקצוע שמסייעים ברילוקיישן או בהשקעות בפאפוס בפרט ובקפריסין בכלל.

Scroll to Top
×

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות עם סוכנת נדל"ן בקפריסין עם 10 שנות ניסיון בתחום!

× אל תרכשו נכס בקפריסין בלי להתייעץ קודם!