רכישת דירות באיה נאפה, קפריסין

השקעות נדל"ן מסביב לעולם הפכו לטרנד פופולרי בקרב משקיעים, קפריסין הייתה ליעד מבוקש על ידי ישראלים רבים בשנים האחרונות בכלל ואיה נאפה בפרט. יותר ויותר ישראלים אשר רוצים להשקיע בנדל"ן בחו"ל מגיעים לקפריסין ורוכשים דירות שאותם הם משכירים לתושבי המקום ומרווחים תשואה יפה.

מה גורם לקפריסין להיות יעד נחשק ומועדף להשקעה?

הצמיחה הכלכלית של קפריסין, היציבות והחיבור לאיחוד האירופאי וכמובן הקרבה לישראל הופכים את קפריסין ליעד מושלם להשקעות והתעשרות קלה. באמצעות רכישת דירות בקפריסין אפשר ליהנות מכסף מהיר תוך זמן קצר, ככה שאתם מקבלים הכנסה פסיבית בלי לעבוד קשה. הכנסה קבועה מדי חודש שאותה אפשר להוסיף להכנסה הכללית שלכם ולחיות חיי רווחה לאורך שנים רבות. באמצעות ייעוץ וליווי אישי של אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן והיכרות עם שוק הנדל"ן של קפריסין תוכלו להתעשר תוך זמן קצר וליהנות מההשקעה שלכם למשך שנים רבות ואם יתחשק לכם לגור בעצמכם בנכס תוכלו לעשות זאת בלי להשקיע כסף על חופשה בבית מלון.

הכלכלה הקפריסאית אשר מונה כמעט 2 מיליון תושבים, מצליחה לארח כמעל ל3 מיליון תיירים מדי שנה התמורות הכלכליות של המדינה אינן עוצרות בכמות גדולה של תיירים, אלא גם בהליכים רגולטורים נוחים המעניקים הזדמנויות לא רק למשקעי נדל"ן אלא גם ליזמים מתחומי הייבוא והייצוא. כל אלו הודות לכך שמדינת קפריסין נמנית בין מדינות האיחוד האירופי, המעניק סחר ללא חסמים, כלכלה וממשל יציבים במיוחד הנחשבים ליתרון משמעותי עבור משקיעים.

השקעה או מגורים – למה קפריסין משתלמת לישראלים?

השקעה במדינות זרות תמיד קורצת גם למעבר קבע או זמני, על כן בכל מה שקשור למעבר מישראל אל קפריסין ישראלים רבים מוצאים את מדינת האי למקום אטרקטיבי במיוחד. הסיבה הראשונה לכך היא עלות מחייה די זולה מאשר ישראל, כאשר בממוצע סל הקניות הקפריסאי נמוך קרוב ל-30% מסל קניות בישראל. שנית מחירי השכירות בקפריסין זולים בכמעט 5% מאשר בישראל, נתון רלוונטי גם עבור אלו המבקשים "לנסות" ולגור בקפריסין וגם אלו המבקשים להעתיק את המגורים.
עבור משקיעים מדובר באחת המדינות המצוינות להשקעה, שכן קיימים בה לא רק אזורים בעלי ביקוש רב בקרב תיירים, אלא גם עבור משקיעים מכל העולם החל מחברות בינלאומיות ועד למשקיעים פרטיים. כל אלו כמובן גם מביאים לכדי גל התחדשות ובנייה בערי התיירות, החל מדירות יוקרה אל מול הים ועד למלונות יוקרה שנבנים בקצב גבוהה במיוחד. כל אלו יכולים להבטיח כי ההשקעה במדינת קפריסין, תבטיח השקעה בעלת ביקוש ויחסי תשואה נאים ביחס למחירי הדירות.

מהו טווח התשואה בדירות באיה נאפה?

התשואה של דירות בקפריסין נעה בין 10-6% בשנה. תלוי כמובן אם מדובר בדירות בלרנקה, דירות בפאפוס או באיה נאפה. תשואות אלה גבוהות ביותר ומעניקות למשכיר שקט נפשי לאורך זמן רב. בנוסף לכך, אפשר למצוא לא מעט הזדמנויות טובות למחירים שווים ומשתלים של נכנסים שונים במקום.

למה כדאי להשקיע דווקא בקפריסין ולא במדינה אחרת?

ישנם לא מעט סיבות למה כדאי להשקיע בקפריסין ולא במדינה אחרת ברחבי אירופה. סיבות אלה כוללות:

מס נמוך – המס בקפריסין הוא מס נמוך מאוד ביחס למדינות אחרות בעולם. קפריסין היא אחת מהמדינות OECD כך שאין חיוב בגין רווחי ההון וחלוקת דיבידנד למעט עסקאות נדל"ן. כמו כן, היא חתומה על אמנה למניעת מס כפול על השקעות בנדל"ן.

שוק עם הרבה נכנסים להשקעה – מחירי הדירות בקפריסין כוללים שוק עתיר נכסים ופרויקטים שונים אשר אפשר למצוא בהם הזדמנות טובה להשקעה חכמה. שוק הנדל"ן המקומי מציע מנעד עצום של השקעות, גם של דירות נופש חדשות, דירות סטודנטים ודירות נופש מפנקות במחירים אטרקטיביים במיוחד

נופים יפים ומזג אוויר טוב – המזג אוויר בקפריסין הוא נוח בכל ימות השנה והוא כולל נופים מדהימים ועוצרי נשימה לצד חופים קסומים ותחושה של חופש. תוך שעשה אתם יכולים ליהנות מנכס בבית קיט באזור.

קבלת אזרחות קפריסאית – אפשר לקבל אזרחות קפריסאית עבור השקעה של 500,000 אירו ומעלה בבתים להשקעה בקפריסין וכן 1.5 מיליון אירו בהשקעות נוספות. בנוסף לכך ניתן להאריך את השהות במדינה בקלות, יחד עם אשרה של תושבות קבע עם השקעה של מינימום השקעה של כ-300 אלף אירו.
בטוחה ונוחה- קפריסין נחשבת למדינה בעלת שיעור פשיעה נמוך במיוחד, כשלצד זאת היא נחשבת גם למדינה נוחה גם מבחינת תחבורה, גם מבחינת שפה(מרבית התושבים דוברים אנגלית) ובעיקר ידידותית עבור תיירים ומשקיעים כאחד.
מגוון יעדים- בשונה ממדינות אחרות להשקעה מעבר לים, בקפריסין ניתן למצוא נכסים מניבים במספר ערים כמו אי נאפה היוקרתית, לימוסל הנחשבת נחשקת עבור משפחות, פאפוס עמוסת התיירים או לרנקה המציעה מנעד דירות להשקעה.
השקעה קרובה- קפריסין נחשבת ליעד פופולרי לישראלים גם בשל הקרבה אל ישראל, הכוללת גם טיסות זולות ובתדירות גבוהה במיוחד

סיבות אלה גורמות לישראלים הבאים לבחור בקפריסין כיעד מושלם לקניית דירה ולרווח ממנה לאורך שנים רבות, כאשר ההשקעה בדירות בארץ היא גבוהה פי שניים ודורשת הוצאות נוספות שיפוץ הדירה בטרם השכרתה.

Scroll to Top