טיפים לקניית בית להשקעה בארה"ב

לא מעט משקיעים בוחרים להשקיע את הכסף שלהם אל מחוץ למדינה, ומדינות כמו גרמניה, קפריסין, יוון וגם ארצות הברית הופכות ליעדים חמים להשקעה. באזורים אלו תוכלו למצוא שלל הטבות שונות של מס, מחירים מאוד נמוכים ביחד לדירות בארץ וגם חופשה קצרה בין פגישה לפגישה. אך אחד המקומות שהופכים בשנים האחרונות ליותר מבוקשים, הוא לא אחר מאשר הנדל"ן האמריקאי ובו לא מעט הזדמנויות נדלן שונות. החל משכונות בורגניות בחלקים החמים של ארצות הברית ועד אל האזורים שקצת פחות מושכים תיירים. בין אם בחרתם באזור כזה או אחר, ישנם כמה טיפים שחשוב שתדעו לפני שאתם קונים בית להשקעות דווקא בארצות הברית של אמריקה.

מה הוא מחיר ממוצע לדירה בארה"ב?

מחיר הדירות כמובן יכול להשתנות בין סוגי הדירות השונות, אך דירת קרקע יכולה לנוע בין 200 ל400 אלף דולר. ומן הסתם יש לחשב את הביקוש לקרקע של אותו אזור, הכוח הכלכלי באזור ועוד פרמטרים שונים.

האם עליי להיעזר במתווך מקומי?

התשובה היא כן ושוב כן. בתור תיירים שרוצים להשקיע היינו גם מציעים לכם להרכיב צוות של אנשי מקצוע שכן דוברים את השפה שלכם, כמו עורכי דין, מתווכים ובנקאים.

בקניית נכס בארהב אני צריך לשלם למתווך?

חוקי הנדלן בארהב די שונים, כך גם המנהגים. אך בכל הקשור לתשלום של המתווך, האחריות היא על מוכר הנכס. יחד עם זאת במידה ואתם נעזרים מתווך על מנת למצוא נכס, נהוג לשלם למתווך אשר יגבש לכם היצע.

האם אוכל לקבל הלוואה ואיך?

הבנקים האמריקאים דורשים בין 30 ל40 אחוז מקדמה על מחיר הבית, וביתר תוכלו להיעזר במימון בנקאי. אך חשוב לזכור כי בתור זרים עליכם להיות בעלים של חשבון אמריקאי בעל 100 אלף דולרים לפחות, וייתכן שגם תצטרכו להראות תדפיסים של עובר ושב.

באיזה אזורים מומלץ לקנות נדלן?

עם סיום המשבר הכלכלי שפקד את ארהב, חלה עליה בכל הנגוע לביקוש בדירות. אפשר לראות זאת בעיקר במדינות כמו קליפורניה, מיניאפוליס ואפילו סן דייגו. וכל אחת מהן כיום מייצרת תשואות של בין 4.9 אחוז לעד 8 אחוזים ויותר. גם אזור טמפה שווה בדיקה.

יש בתים שהם פופולריים יותר או פחות?

ישנם שני סוגים מאוד פופולריים להשקעה וגם לשכירות, כאשר הראשון מביניהם הוא דירה בתוך "קומפלקס" ובתוכו לא מעט כלים לשימוש הדיירים כמו בריכה, חניה מרפסות וכו. יחד עם זאת ישנם דירות הנקראות "סינגל פמלי", שברובן הן דירות צמודות קרקע ורחוקות ממרכזי הערים.

אילו חובות מיסוי יש בקניית נדלן בארהב?

לכל עיר ומדינה ישנם אחוזי מס שונים משלהם, אך יחד עם זאת ישנו מס פדרלי החל בכל מדינה מלבד שאר המיסים החייבים שחוקקה המדינה או העיר. יחד עם זאת תוכלו לקבל לא מעט ניקויי מס על שיפוץ הנכס, משכנתא, מקדמות ותשלומים שונים לאנשי מקצוע וגם תחזוקה שוטפת.

Scroll to Top