דירות למכירה בהמבורג, גרמניה

המבורג היא האחת הערים הפופלריות להשקעה בגרמניה, שנחשבת גם כך לאחד משווקי הנדל"ן הפופולריים ביותר באירופה ובכלל. היא אמנם לא בליגה של ברלין, אך המבורג נחשבת מרכז עסקי ותרבותי מרכזי ומשמשת אבן שואבת לגרמנים רבים המעוניינים לגור דווקא בה. זו אחת הסיבות לכך שמחירי הנכסים בעיר נמצאים בעלייה כבר שנים רבות מה שהפך את המבורג לעיר השלישית בגרמניה במחירי הדירות שבה, אחרי מינכן ופרנקפורט. בעיר ניתן למצוא מגוון נכסי נדל"ן להשקעה פרט לדירות כגון בתים ונכסים מסחריים שונים. כאמור הסיבה המרכזית לעליית המחירים היא הגידול הקבוע באוכלוסיה עם קרוב לשני מיליון איש החיים בעיר שגדלה ביותר מחמישה אחוזים בשבע השנים האחרונות. קצב בניית הדירות אינו עומד בביקוש הגדל והפיתוח לצד אחוזי הריבית הנמוכים מביאים לעליית המחירים בשוק. אחד המדדים הטובים לאיכות שוק הדיור הוא אחוז הדירות הפנויות העומד על פחות מאחוז אחד.

נכון לשנת 2020 מחירי השכירות בעיר עמדו בממוצע על 12.09 אירו למ"ר מה שמהוה עלייה של קרוב לשניים וחצי אחוז משנת 2019.  בראייה של חמש שנים מחירי השכירות עשו קפיצה של קרוב ל12 אחוזים. מחירי השכירות בדירות חדשות הוא מעט גבוה יותר ועומד על קצת פחות מ15 אירו למ"ר, אך דווקא מחירי השכירות לדירות חדשות חוו ירידה קלה ב2020 בהשוואה לשנה שלפניה. אך חוו עלייה דומה למחירי השכירות של דירות ישנות בטווח של חמש השנים האחרונות.

שוק הדירות מאופיין בביקוש גבוה במיוחד אפילו בהשוואה לשוק הבתים בעיר בשל ההיצע הנמוך של השנים האחרונות. המחיר הממוצע המבוקש בתחילת 2019 עמד על 3698 אירו למ"ר. האזורים הטובים ביותר בעיר הם בלנקנס, ניין סטדן, אות'מרשן ואלסטר. הצפי בשנה הקרובה הוא להמשך עליות המחירים עם התבססות ויציבות בטווח של שנתיים שלושה. דווקא משבר הקורונה הראה עד כמה שוק הנדל"ן בעיר ובמיוחד באזורים הטובים בעיר הוא יציב מאוד ומציג תמונה דומה לשוק הדירות בברלין מבחינת הביצועים באזורים הטובים בעיר. מחירי הרכישה של דירות חוו עלייה רצינית יותר עם קרוב ל19% בהשוואה לשנה קודמת עבור דירות חדשות וקצת יותר מ8 וחצי אחוזים בדירות יד שנייה במגדלים. מה שכביכול מקטין את התשואה מההחזר על שכירות בהשוואה לרכישת דירה לפני מספר שנים.

שאלות ותשובות על רכישת נדל"ן בהמבורג

למה דווקא להשקיע בדירות למכירה בהמבורג גרמניה ולא במקום אחר?
המבורג, גרמניה היא אחד היעדים החזקים והמובילים כלכלית בתחום הנדל"ן.
היא מושכת משקיעים ויזמים מכל רחבי העולם אשר משקיעים בה את כל כספם מאחר שהיא מציעה לא מעט אפיקי השקעה טובים ושווים להשקעה עם עמלות גבוהות ביותר אשר משתלמות עד מאוד ביחס למקומות אחרים בעולם. לכן אין זה פלא שרוב הישראלים אוהבים לרכוש דירות למכירה בהמבורג גרמניה. אם אתם חובבי נדל"ן ואוהבים לרוויח כסף במהירות ובקלות, תוכלו למכור דירה בהמבורג גרמניה במחיר סופר משתלם. המבורג היא אחת הערים הפופולאריות להשקעה בנדל"ן באירופה בהתאם לדו"ח ההשקעות באירופה לשנת 2016. מחירי הנדל"ן עלו בעשור האחרון בחמישים אחוז מאשר שאר מדינות העולם. הביקוש הגבוה לדירות למכירה בהמבורג גרמניה גרם לכך שמחירי השכירות עולים ומכפילים את ערכם וכן הדירות למכירה. כך למעשה, אתם רוצים למכור דירה תוכלו להרוויח עליה כפול מאשר במדינות אחרות בעולם.

האם המבורג גרמניה מתאימה לכל משקיע ישראלי?
המבורג גרמניה מתאימה לכל ישראלי שרוצה להשקיע בחוכמה את החסכנות שלו בתחום הנדל"ן ולהרוויח עמלות גבוהות שיתנו לו שקט נפשי ויציבות לאורך שנים רבות. התשואה המניבה לאורך שנים רבות היא מקור הכנסה קל ומהיר להתעשרות בהמבורג מאשר במדינת ישראל. לכן אין זה פלא שרוב הישראלים מעדיפים להשקיע בהמבורג גרמניה ולא בישראל. הודות לשיטת ההסתברות המשתלמת בגרמניה תוכלו לקבל תשואה גבוהה מעל 12% בשנה על ההשקעה שלכם, ואם תחליטו להשכיר תוכלו גם כן להרוויח. אז רגע לפני שאתם מחליטים להשכיר או למכור דירה, תחשבו על המבורג כיעד פופולארי ומועדף להשקעה חכמה ונכונה לאורך שנים רבות.

מה יש בהמבורג גרמניה שאין בשום מדינה בעולם?
בהמבורג גרמניה תמצאו מיקום גיאוגרפי מעולה עם גישה נוחה למזרח אירופה וכן לסקנדינביה ומקומות אחרים בעולם. הנמל של המבורג הוא אחד הנמלים הגדולים ביותר בגרמניה ואף השלישי בגודלו באירופה. הוא נמצא לא הרחק מ-110 ק"מ מהים הצפוני והוא אחד וכמות המטענים שעוברת בו מדי יום היא גבוהה ביותר וכוללת 1.5 מיליון טון שנתי. בנוסף לכך, היא כוללת 1.8 מיליון איש גרמנים ואזרחים זרים והיא מדורגת ראשונה בתמ"ג לנפש. הודות לכך היא השקעה נהדרת לישראלים רבים שרוצים להשקיע את כספם בצורה חכמה ומניבה בדירות למכירה בהמבורג גרמניה. היציבות הכלכלית, היציבות המדינית, המחירים הנמוכים, הריביות הנמוכות כל אלה הופכים אותה למקום מושלם להשקעה בין שזה דירות למכירה בהמבורג גרמניה או דירות להשכרה.

Scroll to Top