רכישת דירה באיה נאפה קפריסין

שוק הנדל"ן בעולם הולך ומתרחב כאשר משקיעים ישראלים ומשקיעים מכל רחבי העולם תרים אחר מדינות אטרקטיביות להשקעה, כשחיפוש זה נע בין מדינות אירופה במערב ובמזרח ועד למדינות ארצות הברית למיניהן. אבל נראה כי חלק לא קטן מהמשקיעים הצליח למצוא את אחד האזורים האטרקטיביים בים התיכון והיא ללא ספק קפריסין, אשר מציעה בשנים האחרונות ערים יפיפיות להשקעה לצד מחירי נדל"ן יחסית נמוכים ומנעד גדול של נכסים שונים. אף לא מעט מהמשקיעים בוחרים שוב ושוב את אזור האי נאפה במדינה לאחד האזורים השווים להשקעה, בו ניתן למצוא חופים מדהימים, חיי לילה פעילים במיוחד וכמובן דירות מעולות להשקעה.

כל הסיבות למה להשקיע באיה נאפה?

להבדיל משאר ערי קפריסין הנמצאים גם כן בתנופת בנייה, באי נאפה המחירים עדיין לא המריאו שחקים ואפשר לומר כי המחירים היחסית נמוכים באי בהחלט עומדים בתחרות אל מול הערים המרכזיות כמו לימוסל או לרנקה. אחת הדוגמאות לכך אלו מחירי הדיור בשכונות היוקרה, בין אם מדובר בפרויקטים חדשים באי ועד לדירות יד שנייה מפנקות במיוחד. כך למשל דירת 3 חדרים המשתרעת על פני שטח של כ-116 מ"ר הכוללת גם בריכה פרטית בשכונה החדשה " פרוטאראס", תנוע בין 190 עד 320 אלף אירו אירו.

מצד שני כאשר מדובר בדירה עם מפרט דומה, החל מדירה חדשה ועד לשטח של מעל ל100 מ"ר, המחיר הממוצע יתחיל בין 290 עד ל500 אלף אירו. כמובן שגם באי נאפה ניתן למצוא מחירים גבוהים יותר, אך ממוצע מחירי הדירות עדיין זול אל מול ערים אחרות במדינה. עוד יתרון מצוין אשר נמצא גם כן בערים אחרות הוא פיתוח מאסיבי של תשתיות באזור, הכולל את המרינה, הטיילת ועוד אזורי מסחר אחרים. כל זאת הודות לרפורמות שונות, אשר האיצו את פיתוח התשתיות ומקדמים את אי נאפה להיות אזור תיירותי אירופאי לכל דבר.

כמו כן יתרון נוסף ובניגוד לערים אחרים כמו לרנקה או לימוסל, באיה נאפה ניתן לא רק למצוא דירות יוקרה או שכונות חדשות אלא לרכוש נכסים באזורים מרכזיים בעיר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. וכמובן שהביקוש בחודשי הקיץ, מסוף האביב ועד לנובמבר בעיר הופך את מרבית הנכסים למבוקשים לאורך חודשים רבים בשנה. רמת הביקוש כל כך גבוהה באי, כאשר חלק מהדירות/מלונות סגורים כבר חצי שנה לפני החודשים המבוקשים.

מה בהיצע?

נכס יד 2 הממוקם ב"קייפ קרגו" משתרע על פני 200 מ"ר וכ-80 מ"ר בנויים, הוא  מציע 2 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה וסלון פתוח יחד עם חניה מקורה ומרפסת. הנכס מוצע כיום במחיר עלות הנע בין 270 עד 295 אלף אירו, לצד קרבה אל אזורים מרכזיים באי.

נכס נוסף באי ונע במחיר של כ185 עד 200 אלף אירו, הוא נכס יד שנייה ונמצא כ-2 ק"מ מחוף ניסי המפורסם כשהבית משתרע על פני מגרש של מעל ל300 מטרים יחד עם בית בגודל של כ-100 מ"ר הכולל 4 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה ויכול לשמש כבית מושלם לכל חודשי הקיץ ולא רק.

Scroll to Top