נכסים למכירה בטקסס

דירה-בטקססמאז משבר הסאב פריים שהתחולל בשנת 2008, נראה כי לא מעט מדינות ברחבי ארצות הברית הפכו ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור משקיעים מרחבי העולם וכן גם עבור ישראלים. מבין האזורים המועדפים על הישראלים וגם על שאר המשקיעים, אפשר להבחין במדינות כמו פלורידה, ג'ורג'יה ואפילו אוהיו. במיוחד בתים לשיפוץ  או דירות למכירה בארצות הברית פלורידה. אך נראה כי הקסם הטקסני לא נעלם מעיני המשקיעים, כך אנו רואים שגם מדינת טקסס הפכה ליעד די לוהט, השטחים הנרחבים אשר נמצאים בתחומה ומגוון של תעשיות והשקעות שונות הפכו את המדינה לאזור אטרקטיבי לא פחות ממדינת פלורידה. אבל אילו נכסים ניתן למצוא באחת מהכלכלות הגדולות בארצות הברית? כיצד הן עומדות ביחס להשקעות נדל"ן אחרות בארצות הברית? האם ניתן למצוא רק דירות קרקע או דירות בניינים או שמא ישנם עוד סוגים של השקעה?

נכסים בטקסס

מדינת טקסס מחזיקה לא מעט תעשיות בקרבה, החל מחבורת כמו "דל", "דאטה סטימס" ועוד מרכזי מחקר וחלל וחברות נשק כמו "לוקהיד מרטין" המייצרת מטוסי קרב בשטח המדינה. נתונים אלו מעידים על יסודות כלכלים חזקים ולצידם מגוון נכסים שונים להשקעה במדינה, כך תוכלו למצוא דירת קרקע באחת מערי המדינה, כאשר המחיר החציוני לנכס בטקסס עומד כיום על כ300$ אלף. לשם השוואה ניתן לרכוש דירת קרקע בעלות שבין 700 עד 900 אלף שקלים, בגודל ממוצע הנע בין 80 מ"ר עד 130 ועם מיטב האבזורים.
אך מגוון הדירות והמחירים איננו מסתיים בדירות הקרקע, כך שגם דירות "קאנדו" (דירות בבניין) נעות בעלויות דומות ולעיתים נמוכות יותר, כך שניתן למצוא דירות די חדשות שנבנו בעשור האחרון בעלויות שבין 600 עד 850 אלף שקלים, באזורים מרכזים ובערים כמו יוסטון ודאלס.

קרקעות ועוד מגוון השקעות

מדינת טקסס שופעת בשטחים שונים להשקעה, החל משטחים חקלאים ועד לשטחים המיועדים לבנוי.
בשנים האחרונות קצב הבנייה בערי המדינה גדל, כאשר תוכלו למצוא סוגים שונים של השקעות החל מקרקעות המיועדות למכירה או פרויקטים גדולים בהם תוכלו לקחת חלק ועד להשקעה באזורי מסחר. התנופה הכלכלית של מדינת טקסס בהחלט מראה על הזדמנות מעולה עבור משקיעים בעת הזו, עם זאת ממומלץ לבצע היכרות מעמיקה עם מדינת הייעד שתרצו להשקיע בה.

Scroll to Top