איתור דירות למכירה בספרד

אי שם בשנת 2008 שוק הנדל"ן ברחבי אירופה חווה משבר לא קטן ממנו נפגעו מספר לא מבוטל של מדינות, החל מיוון ממזרח ועד אל פורטוגל ממערב. אחת המדינות שמחירי הנדל"ן שלה נפגעו בצורה די משמעותית היא מדינת ספרד, שמחירי הנדל"ן בחרבי המדינה ובעיקר בערים הגדולות, נחתך בכ40 עד 50% משווים. אבל משבר של אחד הוא ההזדמנות של האחר, כך הפכה ספרד ליעד פופולרי בקרב משקיעים רבים מרחבי העולם. המדינה שמפורסמת בזכות התרבות, הכדורגל והאוכל היא מגוונת גם בכל הקשור להשקעות נדל"ן, החל מהערים הגדולות במדינה כמו מדריד וברצלונה ועד לערי החוף מטריפות שמושכות אליהן לא מעט מבלים מידי שנה.

דירות יד 2 בספרד

בספרד תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות למכירה, החל מהערים המרכזיות כמו שציינו מעל ועד לערים פחות מרכזיות וכאלו הממוקמות באזור החופים. בערים המרכזיות למשל תוכלו למצוא דירות יד 2 ובאזורים יחסית מרכזיים, במחירים אשר נעים בין 250 אלף יורו ועד ל400. מחירים אלו כמובן משתנים החל מהאזור בו הם נמצאים ועד לרמת האיבזור ושנת הבנייה. לדוגמא דירה ברובע הגותי של העיר ברצלונה, בשטח של כ75 מטרים הכולל מרפסת, מוצע כיום בעלות של כ315 אלף יורו. במדריד לעומת זאת מחיר דירה במתחם דירות יוקרתי, הכולל בריכת שחייה, חנייה ו7 חדרי שינה מוצע בכ480 אלף יורו. בעיר איביזה עם זאת ניתן למצוא בית צמוד קרקע, הכולל מרפסת מפנקת וכ155 מ"ר מוצע בכ400 אלף יורו.

השקעות נדל"ן בספרד – לא רק דירות יד 2

אבל המשבר שפקד את המדינה בשנת 2008 לא רק השפיע על מחירי הדירות, אלא הביא גם לשורה של בשורות שונות כמו התחדשות עירונית בכמה ערים מרכזיות ואפילו הסבה של בנייני משרדים לטובת מגורים.
בעיר הבירה מדריד תוכלו למצוא פרויקטים העוסקים בהסבה של מבנה משרדים למבנה מגורים, אשר נעים במחירים שבין 600 אלף יורו ועד ל800 ומיליון מאתיים. גם בעיר ברצלונה ניתן למצוא בנייני משרדים העוברים שינוי, כאשר גם שם המחירים נעים בין 500 אלף יורו להשקעה ועד למיליון 300. בנוסף אל כלו נרשמו בערים הגדולות היתרים של מעל ל600 יחידות דיור חדשות.

Scroll to Top