מחירי דירות בפאפוס

רכישת נדל"ן היא ככל הנראה אחת מהשקעות הבטוחות בעולם, שכן היא עונה על צורך בסיסי שככל הנראה לא ייעלם אף פעם מהעולם והוא הצורך בבית מגורים, בין אם בחופשה ובין אם בשגרת היומיום. על כן משקיעים רבים, גם מישראל וגם ממדינות אחרות ברחבי העולם בוחרים לבצע השקעות שכאלו, כאשר אחד הכיוונים הפופלרים כיום בקרב ישראלים במיוחד, אך גם בקרב סינים ורוסים הוא השקעות נדל"ן בקפריסין. אך גם במדינת קפריסין ישנן כמה ערים אשר הופכות השקעה שכזו למשלמת במיוחד, אחת מהן היא העיר פאפוס הנחשבת לבין הערים המבוקשות עבור תיירים בחודשי הקיץ אבל לא רק. ובשל כך מומלץ להכיר אילו סוגי השקעה ניתן למצוא בעיר ומהם מחירי הנדל"ן הממוצעים.

למה שווה להשקיע בפאפוס?

הכלכלה הקפריסאית נמצאת כיום בתנופה לא קטנה, אשר נעוצה בין היתר במספר הולך וגדל של תיירים אבל לא רק. זאת מכיוון שמדובר לא רק בכמויות גדולות של תיירים מדי שנה, אלא גם בתנופת בנייה אדירה אשר איננה פוסחת על אף אחת מהערים המרכזיות באי וכמובן שלא על העיר פאפוס הנחשבת לבין הערים המבוקשות במדינה. העיר המשלבת בתוכה ממצאים ארכיאולוגים מרהיבים, לצד מוזיאונים ורצועות חוף מרהיבות אחראית בין היתר גם על כ-40% מסך עסקאות הנדל"ן במדינת האי. נתון זה חל לא רק על דירות ישנות בעיר, אלא נע בין מספר פרויקטים חדשים של בנייה בעיר, בסוגים שונים ובהיצע הולך וגדל.

אילו סוגי השקעות יש בפאפוס?

כאשר מדובר בהשקעת נדל"ן בעיר פאפוס, חשוב לדעת כי מרבית סוגי השקעות הנדל"ן בעיר ינועו בין מתחמי מגורים, דירות יד שנייה, פרויקטים שונים של יוקרה ועד לבתי מלון כאשר מבחר המשרדים והנדל"ן המסחרי יהיה יחסית קטן ביחס למספר נכסי התיירות שניתן להשקיע בהם. כמו כן קיימים כיום לא מעט הזדמנויות לרכישת קרקעות בעיר, חלק באזורי הכפר וחלק עדיין באזורים יחסית מרכזיים ובמחירי עלות נמוכים מאוד.

מחירי דירות בעיר פאפוס

העיר פאפוס מציעה סוגים שונים של נדל"ן, כאשר אחת מהדוגמאות המעניינות לנכסים אלו יהיה ללא ספק הנכס אשר ממוקם באזור Chlorakas בעיר. הנכס המשתרע על פני כ-78 מ"ר, לו 2 קומות וחניה לא מקורה גם כולל חדר אמבטיה ו2 חדרי שינה, כשהוא מציע עלות רכישה די נמוכה הנעה בין 100 עד 130 אלף אירו. הנכס ממקום במרחק של כחמש דקות מהחוף ובעל פוטנציאל גבוהה במיוחד.

נכס מעט יותר יוקרתי ממוקם בשכונת "אפרודיטה הילס" שבפאפוס, כשמדובר בוילה הממוקמת בשכונה יוקרתית והיא כוללת בריכה שחייה, 2 חדרי אמבטיה וחדר שינה. הווילה כוללת לא רק בריכה אלא גם נוף מצוין אל הים התיכון כשעלות הנכס נעה בין 190 עד 220 אלף אירו.

ובעבור נכס מעט יותר יוקרתי בשכונת "אמבה" ניתן למצוא דירה מצוינת להשקעה, המשתרעת על פני כ-166 מ"ר וכוללת גנים ונוף מהודרים, 3 חדרי שינה מרווחים לצד מרפסת מקורה ונוף מצוין אל העיר והכפרים שבסביבה. הווילה נחשבת לדי "מנותקת" משאר השירותים בסביבה, עם זאת היא במרחק נסיעה ניתן להגיע אל שלל אטרקציות כמו בתי קפה ומסעדות שונות. עלות הנכס נעה בין 250 עד ל270 אלף אירו.  ניתן לקרוא עוד בפוסט על מחירון דירות קפריסין.

Scroll to Top