כמה עולה דירה בקפריסין? יתרונות וסקירה של השוק

ישראלים רבים תרים אחר אפיק ההשקעה הנכון עבורם, כזה אשר יוכל להעניק להם השקעה נינוחה בה ניתן יהיה למקסם את הרווחים, להתמקד בפרויקטים נוספים להשקעה ובעיקר לדעת כי השקעה בסופו אכן משתלמת. שוק הנדל"ן של האי השכן מצליח להתאושש מפגיעה לא קטנה בכלכלה אשר הובילה לא רק לדירוג אשראי אל גם לבריחה לא קטנה של משקיעים. עם זאת בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה מחודשת שכוללת לא רק חזרה של תיירים ממדינות שונות ברחבי העולם, אלא גם השקעה מחברות בינלאומיות רבות וכמובן גם ביקוש נדלני הולך וגדל.

סוגי השקעות במדינת קפריסין

שוק הנדל"ן של האי קפריסין מציע סוגים שונים של השקעות נדל"ן, כאשר העיקריות שבהן ינועו בין קרקעות מופשרות לבנייה ועד אל משרדים במרכזי הערים. כמובן שבין אלו ניתן להשקיע גם בווילות עם קו ראשון אל הים, דירות באזורים פסטורליים במיוחד, דירות בניין וכמובן דירות יד שנייה ודירות חדשות לגמרי. כמו כן מנעד המחירים וסוגי הדירות ינוע בין דירות חדשות לחלוטין אשר יכללו עמידה בדירוג אנרגטי, מיזוג מרכזי ועד אל בריכות מחוממות ומרפסות מרהיבות. מצד שני ניתן גם להשקיע בדירות ישנות הכוללות גם דירות קרקע וגם דירות במרכזי הערים. כמון ששני פרמטרים אלו ישפיעו בצורה ניכרת על העלות של ההשקעה אבל לא רק.

כמה עולה דירה בקפריסין?

מחירי ההשקעה במדינת קפריסין יכולים להשתנות ואף להיות מותאמים עבור מנעד רחב של משקיעים, כך למשל וילה בת 560 מטרים הכוללת 2 קומות ושישה חדרים נמכרת במחיר של פחות מארבע מאות אלף יורו. מצד שני דירת קרקע אשר נבנתה לפני מעל לשלושים שנה עם קרבה אל הים, תנוע במחיר שבין 120 עד 150 אלף יורו כשמדובר בדירה הכוללת גם גינה רחבה, מרפסות שמש מפנקות ונוף מרהיב אל הים. אם נבקש למצוא השקעה מעט יותר "מיוחדת", נוכל למצוא דירת עץ הכוללת חמישה חדרים וכוללת שטח עצום של מעל לאלפיים מטרים וכל זאת לא רחוק מעיר המרכזית פאפוס ובעלות של פחות ממאתיים אלף יורו.

Scroll to Top