וילה למכירה בקפריסין על הים – החוף מעולם לא היה קרוב יותר

בתחום ההשקעות אנו יכולים להיות עדים לתנועה מתמדת, בין אם בין מצבים פוליטיים באחת המדינות ועד אל מקרים של מגפה, טרנדים ועד אל מחלות ועוד. אך המשקיעים הישראלים שבשנים האחרונות הגיעו אל עוד ועוד שווקים ברחבי העולם, מצליחים דווקא במדינת האי השכנה. את ההשקעה המוצלחת בקפריסין שתוכל להפוך לא רק להשקעה כספית אלא גם לאזור מנוחה מצוין באחד מחודשי הקיץ. השקעה זו היא כמובן השקעה בווילות קרובות אל הים התיכון, שם ניתן להנות לא רק ממזג אוויר נעים וישראלי אלא גם משוק נדל"ן מתפתח וגדל בקצב מסחרר.

למה משקיעים בוחרים בווילה בקפריסין?

מדינת האי ספגה מכה לא קלה בעשור הקודם, כשדירוג האשראי שלה ירד בצורה משמעותית והיא הזדקקה גם לחבילת סיוע מהאיחוד האירופי. אך עם גילוי הגז בקרבת החופים של המדינה, זרימה מחודשת של תיירים מרחבי העולם החזירו את הכלכלה הקפריסאית אל מגמת עלייה. עם זאת שוק הנדל"ן המקומי חזר גם הוא אל ימים יפים יותר, כשבין היתר מצטרפים עוד יזמים בינלאומיים כמו חברות ותאגידים מרחבי העולם וגורמים לא רק לפיתוח אלא גם לביקוש הולך וגואה בנדל"ן קפריסאי. יתרון לא פחות חשוב הוא כמובן יחסי מיסוי נמוכים במיוחד עבור משקיעים, ובשל כך ישראלים גם יוכלו לשמוח כי מדינת קפריסין חתומה על אמנת מס עם ישראל.

מחירים של ווילה על הים בקפריסין

כאשר מדובר על ווילות בקפריסין על הים, ככל הנראה שננוע בין 3 אופציות קיימות כאשר הראשונה היא רכישה של אדמה בקרבה אל הים, רכישה של מבנה חדש לחלוטין או יד 2. רכישה של אדמה בקו ראשון או שני אל הים, נעה בין 130 עד 210 אלף יורו(ואף יותר, תלוי בעיר ובמחוז המבוקש). כאשר מדובר בווילות יד שנייה, ניתן למצוא דירות יחסית ישנות במחירים של 200 אלף יורו ואף יותר. כמובן שדירות חדישות מתחילות במרבית המקרים במחירים הנעים בין 350 עד 400 אלף יורו, ולעיתים אף יותר כאשר גודלן של הדירות משתנה גם כן בצורה לא אחידה ונע בין 110 מ"ר עד ל300 מ"ר ומעלה.  

Scroll to Top