דירות יד 2 בקפריסין בערים מרכזיות – הסיבה לחסוך

קיימות לא מעט סיבות שעבורן שווה במיוחד לחסוך את הכסף שלנו, כאשר בין סיבות אלו יכולות להיות עתיד ילדינו הדורש בלא אחת תכנון מוקפד ומדוקדק או את קרן הפנסיה הדורשת ניהול נכון ומיטיב בכדי להנות מחסכון בזמן הפנסיה. עם זאת כאשר מדובר באפיקי השקעה ישראלים רבים כבר ידעו לספר על השקעה משתלמת במיוחד בדירות יד 2 בערים המרכזיות של קפריסין. האי שבשנות השישים הצליח לקבל את העצמאות שלו מהשלטון הבריטי, חווה גם לא מעט משברים אשר הצליחו להעלות את אחוז האבטלה ויוקר המחייה. עם זאת לצד כמות גדולה של תיירים, גילוי גז והתאוששות השוק אנליסטים רבים מאמינים כי הצמיחה במדינה תימשך.

למה להשקיע בדירות יד 2 קפריסין?

למרות המשבר שפקד את מדינת קפריסין לפני עשור, יחד עם תוכנית חילוץ של האיחדו האירופאי מצליחה הכלכלה הקפריסאית לעובר תהליך ריפוי יחסית מהיר שאת אותותיו ניתן היה להרגיש כבר בשנת 2015, אז דירוג האשראי של המדינה עלה פלאים, מספר המובטלים נמצא בירידה מתמדת וכמובן עלייה בייצור גבוהה בתמ"ג של המדינה. אך עבור ישראלים היתרונות להשקעה בקפריסין מתחילות כבר ממרחק טיסה קצר במיוחד, אמנת מס שבין מדינת ישראל לקפריסין אשר מונעת תשלום מיסים כפול ממשקיעים ישראלים וכמובן התעוררות מאסיבית בשוק הנדל"ן הקפריסאי הן מבחינת היזמים והן מבחינת הביקוש.

דירות בערים מרכזיות בקפריסין

כאשר מדובר בחיפוש של דירות יד שנייה בקפריסין, נוכל לרכוש דירות במחירים מעולים ומגוון רחב של יתרונות החל ממרפסת, מיקום מעולה ובמחירי עלות הנעים בין 175 עד 300 אלף יורו! מדובר על דירה בקומה שנייה בלב העיר פאפוס אשר נבנתה בשנת 2000, נעה על פני 105 מטרים בה שלושה חדרים והיא כוללת מיזוג אוויר מרכזי לכל החדרים. עם זאת כאשר נבקש למצוא יעד מעט יותר תיירותי בקצוות העיר נוכל למצוא דירות נופש מעולות במחירים מעט יותר גבוהים. כך למשל דירת קרקע המשתרעת על פני 131 מ"ר ונבנתה לפני שנת 2005, תנוע בעלות שבין 150 עד 210 אלף יורו.     

Scroll to Top