דירות למכירה בקפריסין 2023: הזדמנות להשקעה חד פעמית

משקעים ישראלים מחפשים בצורה מתמדת אחר ההשקעה הנכונה הבאה, כזו שתוכל להפוך את ההשקעה לעוד 2 השקעות ואפילו לעוד 3. אחת כזו שלא תצריך המון תעסוקה, אלא תאפשר שימוש מקסימלי בכספי ההשקעה עם מינימום של מאמץ. אחד השווקים מהם נוכל להנות מהזדמנות מצוינת להשקעה, שאמנם דורשת מעט תעסוקה אך בהחלט שווה את ההשקעה יהיה תחום הדירות למכירה בקפריסין. מדינת האי משתרעת על כמעט עשרת אלפים קילומטרים משמשת בית למיליון תושבים, אך גם מכיל בתוכו שוק נדל"ן שרק הולך ומתעצם בשנים האחרונות והופך מאי בעל רצועת חוף מרשימה להזדמנות חד פעמית להשקעה.

תמונות מצב דירות למכירה בקפריסין

כאשר מדובר ברכישה של דירות באי קפריסין, בתור ישראלים אנו חייבים לזכור כמה אלמנטים משמעותיים במיוחד עבורנו. ראשית כל מדובר בהשקעה במרחק של ארבעים וחמש דקות טיסה מכאן, דבר  אשר מביא לא מעט יזמים ישראלים אל המדינה אבל לא רק. מבין המשקיעים המובילים נוכל למצוא סינים ולא מעט תושבי יבשת אירופה ובעיקר תושבים בריטיים שהבינו את ההשקעה. אלמנט נוסף ולא פחות משמעותי מזרם היזמים הוא כמובן כמות התיירים, כאשר מדינת האי מצליחה להנות ממוצע שנתי של מעל לשני מיליון תיירים ואף יותר. כל אלו מצטרפים אל מחירי דירות מפתים במיוחד, עם ביקוש שרק הולך וגדל גם ברצועות החוף וגם בערים המרכזיות.

נתונים יותר עמוקים

גם ההשקעות באי קפריסין מתפצלות לכמה  סוגים, כאשר הראשון מביניהם הוא כמובן השקעה בדירות באזור החוף ובפאפוס לשם דוגמא נוכל למצוא דירות המתאימות לתיאור זה. כך למשל וילה בת שלושה חדרים במרחק קצר מחוף הים ובקרבה אל העיר פאפוס, נעה בשווי שבין 300 עד 450 אלף יורו. כמובן שהמחירים יכולים לעלות לפי קרבה אל הים, שטח חיצוני ופנימי. אך וילה במחיר עלות שכזה כוללת בריכה, בנייה חדשה, מיזוג אוויר מרכזי ו118 מ"ר של נכס. סוג השקעות נוסף הקיים גם באי קפריסין ובפאפוס בפרט הוא השקעה במשרדים, תחום שגם כן הולך ומתפתח ומגיע בעלויות שבין 500 עד 750 אלף יורו אך כוללות משרדים עצומים בני 250 מטרים ומעלה.

Scroll to Top