פרויקטי נדל"ן במרכז

בעידן שבו העולם מתקדם לעבר ערים טכנולוגיות וחדשניות, כמות השטחים למכירה הולכים וגדלים. נדל"ן הוא אחד מההשקעות הבטוחות ביותר והוא אחד המקומות הכי בטוחים שאתם יכולים לשים את הכסף שלכם בשביל שהוא יגדיל את עצמו. יש הרבה פרויקטים שונים שאתם יכולים להשקיע בהם בין עם זה בנייני מגורים שעומדים להיבנות או משרדים ואפילו קניונים.
כמובן שלכל הפרויקטים יש מגבלת זמן מכיוון שלאט לאט המחירים יעלו והשטח יהיה שווה פי ארבע.
קרקעליסט מציעה לכם לקנות בהרצליה את השטחים האחרונים באזור במחיר של 160 אלף שקל. רשות מקרקעי ישראל מתכננת לבנות 10,000 יחידות דיור חדשות והשטח הזה ביניהם. רכשו עכשיו כמה יחידות שטח ועוד כמה שנים יהיה לכם חלק.
פרויקט חדש בשם גבעות סביון הוא פרויקט חדש שמתכנן לבנות 39,000 דירות חדשות בשטח הכורכר בעיר המדע הישראלית- רחובות. הפרויקט מציע לכם לקנות מגרש במחיר של רק 239 אלף שקל וכשהבנייה תסתיים, בעוד כמה שנים, הכסף שלכם יכול להכפיל את עצמו ב-4 ויגיע אפילו למיליון שקלים. יש כבר אישורים לבנייה ולכן כדאי למהר.

Upside השקעות נדל"ן הכריזו על פרויקט חדש במתחם שדה התעופה הרצליה. חברה זו בעלת ניסיון רב של 20 שנים ולכן השקעה בפרויקטים שלהם היא בטוחה יותר. מה בתכנית? 150,000 מ"ר של מגורים, 50,000 מ"ר שטח מסחרי, 30,000 מ"ר של מבנים ציבוריים ו50,000 מ"ר של פארקים ושטחים ירוקים. פרויקט מתחם שדה התעופה הוא אולי אחד הפרויקטים הגולים שתוכלו להשקיע בו.
בתחילת שנת 2017 אישרה עיריית הרצליה את תכנית חוף התכלת. מה זה תכנית חוף התכלת? התכנית היא פרויקט חדש של Upside השקעות נדל"ן שיבנה יחידות מגורים, מלונות ושטח מסחרי ליד חוף התכלת בהרצליה. בשטח יבנו 11,500 יחידות דיור, 3,500 מ"ר של מלונות ובסביבות 150,000- 200,000 מטר רבוע של שטח מסחרי.
נדל"ן הוא תחום ענק ואתם יכולים להשקיע בכל מיני מקומות גם מחוץ לישראל. אבל גם בנדל"ן, כמו בכל השקעה אחרת, יש הרבה שיקולים ובדיקות לעשות כמו בדיקת חברת ההשקעות או רווח מול הפסד.

Scroll to Top