השקעה בנדל"ן בברלין

שוק הנדלן בארץ גרם לאינספור משקיעים לחפש אפיקי השקעה אחרים, והטרנד של השנים האחרונות הוא השקעה בקניית נכסים באירופה ובברלין בפרט.
אם גם אתם בין המשקיעים המתלבטים בנוגע לההשקעה הבאה שלהם, דעו כי השקעת נדלן בברלין חייבת להחשב לאחת מבין האופציות שתקחו בחשבון ואנחנו ננסה לרכז עבורכם כמה סיבות שיגרמו לכם להבין, מדוע ברלין היא אחת הערים העדיפות ביותר להשקעות נדלן.

קולינריה ומחיה בברלין

ברלין הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הקולינרים העולמים מבין ערי אירופה, כאשר היא מחזיקה בתוכה מסעדות בוטיק, אוכל רחוב ואפילו מסעדות בעלות כוכבי משלן ושלל אטרקציות אוכל ותרבות שונות. כל אלו הופכים את ברלין לאחת הערים המתוירות בשנה, ועם כך עדיין מחירי המחיה שבברלין זולים ומזמינים לשם תמיד תושבים חדשים ותיירים.
מכיוון שברלין הפכה לעיר "עולם" ומגיעים גם אל האוניברסיטאות שלה סטודנטים מכל העולם, דירות להשקעה בברלין כמעט לא מוצאות את עצמן ריקות והביקוש תמיד קיים.

הזדמנות שלא תחזור

מכיוון שברלין הופכת לעיר עולם אמתית, יחד עם אונבירסטאות וקהילויות שונות, היא עדיין מצויה בפער מבחנת מחירי מחיה שלה אל מול ערי עולם אחרות. ההבדלים כמעט כפולים ומשולשים תלוי באיזו מדינה, אחת הדוגמאות המובהקות היא תל אביב כאשר מחיר המחיה שבה יקר כמעט פי שלוש משל ברלין.
לכן השקעה נדלנית בברלין דווקא בשנים האלו יכולה להיות צעד חכם, מכיוון שמחירי המחיה צפויים לעלות ויחד איתם גם מחירי הנדלן , מה שיגרום למצב בו אפיקי השקעה מהסוג הזה ידרשו הון ראשוני גבוהה יותר.

סיכום
כך שאם אתם חושבים על השקעה חכמה לטווח הרחוק, שיכולה להניב לכם בין 2.5 ל5 אחוז בשנה.
השקעה נדלנית בברלין יכולה להיות עבורכם האפיק המשתלם ביותר, מכיון שלא רק שמחירי המחיה צפוים לעלות בשנים הקרובות, אלא שגם ההתחדשות העירונית והתיירות החיצונית והפנימית המתקיימים בתוכה הופכים אותה ליותר ויותר נחשקת להשקעה.
לכן אם אתם רוצים להבטיח את ההשקעה הבאה שלכם בצורה הנכונה ביותר עבורכם, שתוכל לשרת גם את הדורות הבאים שלכם, השקעה נדלנית בברלין תוכל להיות עבורכם הבחירה הכי נכונה ומדויקת.

Scroll to Top