דירות למכירה באתונה

מדינת יוון מורכבת משלושת אלפים איים שונים כאשר מעל ל200 מהם מיושבים, מבין האיים הרבים ישנם לא מעט המושכים משקיעים מכל רחבי העולם וכמובן גם ישראלים. מבין האיים המושכים אליהם לא מעט משקיעים, העיר אתונה נחשבת אלפי שנים כמרכז התרבות והכלכלה של המדינה היוונית ולמרות שמשבר הסאב פריים פגע בצורה לא קלה במדינה כולה וגם באתונה, היא מצליחה להתאושש בשנים האחרונות ולייצר אטרקטיביות לצד כמות התיירים שגדלה משנה לשנה. אבל לפני שצוללים אל שוק הנדל"ן ביוון ובמיוחד בזה של העיר המרכזית אתונה, מומלץ להכיר את הדירות השונות שמוצעות למכירה בעיר הבירה של יוון.

שכונות להשקעה באתונה

  • קיפסלי
    השכונה יחסית וותיקה במרכזה של אתונה הייתה אחת מהשכונות המבוססות עד לשנות השבעים, אך עד לשנות המשבר החלה תחלופה בשכונה ונראה כי את בני המעמדות המבוססים מחליפים כיום סטודנטים מרחבי העיר. נתון זה איננו מנותק מהקשר, שכן שכונת קיפסלי ממוקמת על יד בית המשפט המחוזי, האוניברסיטה האתונאית ומגוון פארקים.
  • אבלוקיפי
    השכונה ממוקמת לא רחוק מצירי תנועה מרכזיים, קריית בית חולים עם מרפאות תיירים, אזור שוקק של מסעדות, פאבים ואפילו אצטדיונה של קבוצת הכדורגל אולימפיקאוס. האזור בדומה לשכונת קיפסלי, הפך ארקטיבי גם עבור סטודנטים מרחבי העיר וגם עבור שכירת דירות לטווח קצר.
  • קורידאלוס
    השכונה הדי מתפתחת מונה מעל ל100 אלף תושבים, אליה מתנקזים דיירים מכל רחבי הקשת של אתונה, מיקומה המעולה ומגוון קווי התחבורה שעוברים בה הופכים אותה לאזור די מבוקש והפיכתה למרכז מסחרי בתוך העיר.

דירות ומחירים

כמו שציינו מעל העיר אתונה הינה עיר מגוונת ולה לא רק סוגים שונים של תושבים המתגוררים בה, אלא גם סוגים שונים של דירות להשקעה. מחירן של הדירות נע בממוצע בין 70 עד 300 אלף יורו, כמובן שהמחיר תלוי במיקום הבית, שנת הבנייה שלו וכמובן מידת ההשקעה והאביזרים שמצויים בו. באזורים הקרובים אל הים ניתן למצוא דירות נופש וגם דירות יד 2 במחיר שנע בין 90 עד ל300 אלף יורו, ככל שהחיפוש מתמקד בחלקה הצפוני של אתונה מחירי הדירות "מתייצבים" ונעים בממוצע של 150-120 אלף יורו.

Scroll to Top