דירות להשקעה באתונה, יון

עולם ההשקעות הולך וגדל בשנים האחרונות, החל מאופציות שונות להשקעה, עד לקופות גמל, מניות בחישובי סיכון שונים ואפילו השקעות נדלן. אבל לאלו מכם שעדיין לא נמצאים בעניינים ועוד לא התעוררו ואמרו "וואו איזה השקעה", אנו שמחים להכיר לכם את אחת האופציות המשתלמות להשקעה והיא לא אחרת מאשר דירות להשקעה באתונה. השקעה זו נחשב בלא מעט פרמטרים כהשקעה טובה, עם אחוזי תשואה גבוהים ומיסוי יחסית נמוך. אז איך עושים את כל הדברים האלו ואיך תוכלו להפוך את הכסף ששוכב לכם בבנק לרווח בתוך שנים ספורות? במאמר הבא.

למה דווקא השקעות נדל"ן ביוון? יוון היא מדינה די קרובה לישראל, לה יש גם יחסים דיפלומטים ופיננסים מעולים(כמו אמנת מס) מה שמביא גם יחסי מיסוי נמוכים, אך גם אפשרות לקבל אזרחות במידה של השקעה מרובה.

אז למה דווקא אתונה? אתונה היא העיר הבירה של יוון, בה מוקמים לא מעט מוסדות תרבות ושלטון מקומי אך לא רק. כמות התיירים שמגיעה אל אתונה בשנה נע בין 4.5 מיליון ל5 מיליון בשנה!

האם אפשר לקנות רק מגורים? לא. תוכלו לקנות ביוון לא רק דירות להשקעה אלא גם נכסים.

האם המשבר הכלכלי לא מפחיד? ובכן המשבר הכלכלי שפקד את יוון בהחלט היה מפחיד, אך החל משנת 2018 אפשר לראות את הכלכלה היוונית חוזרת לעצמה עם שיעורי אבטלה נמוכים במיוחד וגם התחייבויות של האיחוד האירופי לשיפור הכלכלה.

כמה יכולה לעלות דירת 3 חדרים מול הים? דירות מהסוג הזה נעות בין 20 ל55 אלף יורו, כאשר המחיר עלול להשתנות עם גודל הדירה הקרבה לים ועוד.

השכרה או נופש? כאשר אנחנו מדברים על אתונה חשוב לזכור כי זו עיר גדולה ומושכת אליה לא מעט תושבים, אלו ברוב המקרים (וכמו בשאר אירופה) ישכירו דירות לעד 6 שנים. לכן אופצית השכרה יכולה להיות רלוונטית ביותר גם לעיר כמו אתונה.

מה המס הישראלי? אמנת המס שישראל ויוון חתומות עליה אמורה למנוע כפל מס למשקיעים, אך במידה וישנו מס הוא נע בין 0 אחוז לעד כ 3 אחוזים להשקעה.

Scroll to Top