בתים למכירה בבוקה רטון פלורידה

למה לרכוש בית בבוקה רטון? בוקה רטון נחשבת לאחד האזורים היוקרתיים והאטרקטיבים יותר בפלורידה, בראש ובראשונה בשל האירועים והאטרקציות התרבותיות באזור. בוקה רטון ממוקמת במחוז פאלם ביץ' בפלורידה שנחשבת לאחד המחוזות המשופעים ביותר בפסטיבלים ואירועי תרבות וספורט. אחת האטרקציות המרכזיות הוא פארק מינזר שבו ניתן למצוא מסעדות, בתי אופנה מעניינים, קולונוע ועוד. גם המוזיאון של בוקה רטון והאמפיתיאטרון נחשבים מוקדי משיכה אזוריים. גם בהקשר של קניות, קניון מרכז העיר, הממוקם בעיר נחשב למוקד משיכה לתושבים מכל המחוז.

אבל הסיבה שאולי מעפילה על התרבות, הקניות והספורט הם החופים. כנראה שאם שמעתם על בוקה רטון ולא ביקרתם שם, הסיבה היא החופים בעיר, הנחשבים ליפים בעולם ומחירי הבתים בקרבת החוץ משקפים ביקוש זה. מצד שני, אם יש לכם את ההון הראשוני ואפשרות להשקיע בשיפוץ הנכס תוכלו להשכיר אותו לטווח קצר או ארוך למפורסמים רבים שמגיעים לנפוש או לגור באזור. סיבה נוספת לכך שמפורסמים רבים קבעו את ביתם או את בית הנופש שלהם בעיר היא הקרבה שלה לשלושה שדות תעופה מקומיים מה שמאפשר נגישות מירבית לעיר מכל מקום במדינה.

יתרון נוסף של העיר הוא רמת החינוך: עם 12 בתי ספר יסודיים ושמונה בתי ספר פרטיים, העיר מציעה הרבה מאוד אפשרויות חינוך לצד לא מעט ספריות ולכן מהווה מוקד משיכה למשפחות עם ילדים. יתרה מכ, ניתן למצוא בעיר גם לא מעט מוסדות השכלה גבוהה נחשבים כגון אוניברסיטת אוורגליידס, הקולג' של פאלם ביץ', אוניברסיטת פלורידה אטלנטיק, הקולג' לאומנות דיגיטלית ואוניברסיטת לין. מוסדות אלו  מושכות סטודנטים מכל פלורידה המעבירים את מגוריהם לעיר לתקופת הלימודים מה שמחזק מאוד גם את סצנת חיי הלילה בעיר. לא בהכרח שתרצו לרכוש בית בקרבת אזורי הסטודנטים או אף לרכוש דירות להשכרה עבור סטודנטים (נכסים שמצריכים לא מעט תפעול שוטף), אך מדובר בעוד היבט שתורם לחיזוקה של העיר כלכלית ומיתוגית.

לצד כל היתרונות אותם מנינו עד כה, חשוב לזכור כי השקעות נדל"ן בפלורידה עדיין נחשבות להשקעות "חכמות" המניבות שיעורי תשואה די נאים וצפויים, כאשר הממוצע עומד כיום בין שמונה עד שלושה עשר אחוזים! נתונים אלו כמובן מתייחסים לא רק אל העיר בוקה רטון המהממת, אלא גם לערים נוספות כמו טמפה ואורלנדו המובילות באופן במצעד היעדים המומלצים להשקעה. את הנתונים הללו מחזקים נתונים משנה החולפת, אשר מצביעים על חיר החציוני בפלורידה העומד על כמאתיים אלף דולרים יחד עם דמי שכירות ממוצעים הנושקים לאלפיים דולרים בחודש!  כמובן שלצד זאת אי אפשר להתעלם מעליית המחירים בשנה החולפת, אשר הסתכמה בשלושה אחוזים נקודה שתיים.

עם הנתונים המרשימים הללו חשוב גם לדעת כי אזור פלורידה, נחשב לבין האזורים המתפתחים בארצות הברית ואינו מושך רק תיירים או מפורסמים מרחבי העולם. המיקום של חברות כמו חברת החלל נאס"א, אולפני יוניברסל, דינסיוורלד ועוד תעשיות בינלאומיות מהווה נקודה כלכלית אסטרטגית למדינה אך בעיקר מבטיחה צמיחה מתמדת וכלכלה בריאה. ובכל הקשור לתשלומי מס, חשוב לדעת כי במדינת פלורידה בשונה ממדינות אחרות בעולם הם די נמוכים. כך למשל רכישת דירה לא תדרוש מהמשקיעים גם תשלומי מע"מ שונים, מה שהופך רכישת נכס במדינה לדי אטרקטיבי.

אך לצד תשלומי המע"מ מומלץ להכיר בשאר אופי תשלומי המס במדינה, שכן המדיניות הפדרלית בארצות הברית מבקשת לעודד משקיעים באזורים כמו פלורידה כאשר תשלום המס יכול להתגלם עד לכדי 1.5 אחוזים מסך כל עסקה. כך בעצם יכולים המשקיעים להפנות את הכסף שברשותם גם לשיפוץ הנכס, לתשלומי משכנתא ובעיקר להנות מתשואה נאה והשקעה כמעט מובטחת.

והסיבה האחרונה שנציין במאמר זה היא מזג האוויר – עם אקלים טרופי סטייל יערות הגשם, העיר לרוב חמה ושמשית במהלך השנה אך מאופיינת בסופות רעמים מרעננות לאורך חודשי הקיץ (מיוני עד אוגוסט) מה שתורם לגידולים ועצים טרופיים באזור ולחובבי אקלים חמים להגר אליה.

Scroll to Top