רכישת דירה בלרנקה

השקעות נדל"ן הפכו לאפיק השקעה שכיח בקרב משקיעים ישראלים, אבל לא רק. מדינות רבות כמו יוון, גרמניה, אנגליה וארצות הברית הפכו לפופולריות להשקעה בערים מרכזיות ולא רק בהן. הלהיט האחרון בישראל הוא נדל"ן בקפריסין ואחת הערים שמוכרת לנו בעיקר בתקופת החגים וחודשי הקיץ, היא לרנקה המונה כיום קרוב ל90 אלף תושבים ונחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים לתיירים, אותה מבקרים מעל ל4 מיליון תיירים מידי שנה. העיר שנהנת מתקופת צמיחה השוררת כיום במדינת קפריסין, מחזיקה לא רק מספר תיירים מרשים מידי שנה, אלא גם אטרקציות כמו מרינה מפוארת ואתרי קניות מפנקים. אז מה הם הנכסים המומלצים להשקעה בעיר התיירות של קפריסין? אילו דירות ניתן למצוא?

פרויקטים חדשים בלרנקה

העיר לרנקה שינתה את פנייה במהלך השנים האחרונות, החל מפרויקטים שונים במרינה המציבים את האזור כאחד מאזורי התיירות המפותחים באזור. פרויקטים אלו אמורים לייצר מעל לארבעת אלפים משרות חדשות, שדרוג של מעל ל300 אלף מ"ר והשקעה כוללת של מעל למיליארדי יורו. פרויקטים אלו מאפשרים לא רק השקעה בדירות נופש או דירות למגורים, אלא גם בשטחי מסחר חדישים כמו משרדים, חנויות ועוד.
אבל בעיר המתחדשת תוכלו למצוא גם פרויקטים חדשים למגורים, כמו Q Hill View הממוקם בטיילת המרכזית של העיר, שם תוכלו למצוא מגוון דירות מפנקות הכוללות מרפסות בנות 20 מ"ר, חדרים מרווחים וקרבה אל המוסדות המרכזיים בעיר כאשר מחיר ההתחלתי עומד כיום על כ170 אלף יורו.

דירות יד 2 ומיסים בלרנקה

העיר השלישית בגודלה בקפריסין לא תמצאו רק דירות חדשות או פרויקטים שונים למסחר, אלא גם דירות יד 2 מעולות הנעות במגוון רחב של מחירים. את הנכסים ליד 2 בלרנקה תוכלו למצוא החל מדירות קרקע ועד לקומפלקסים מאובזרים בכל טוב, המחירים נעים החל מ130 אלף יורו ועד 400 אלף. כמו כן השקעה בלרנקה כמו ברוב העולם מחויבת במס, אך בקפריסין המס נעשה על פי מדרגות ונחשב לדי נמוך ביחס לישראל.
המס שתלמו בקניית דירה בקפריסין הוא עד 10% (וברוב המקרים לא מגיע ל10%) יחד איתו, יש לשלם גם מס בולים בעלות של פחות מאחוז מעלות הרכישה.

Scroll to Top